Počet záznamov: 1
Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti
Názov Event marketing, jeho funkce a faktory účinnosti Súbežný názov Event marketing, its functions and factors of effectiveness Autorské údaje Miroslav Karlíček Autor Karlíček Miroslav Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 133-138. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * zákazníci * produkty * značky výrobkov * propagácia * podpora predaja * sponzorovanie Anotácia Event marketing (zážitkový marketing) - sprostredkovanie emocionálnych zážitkov so značkou. Sponzoring a event marketing. Funkcie event marketingu. Faktory účinnosti event marketingu. Miesto usporiadania eventu, informačná kampaň, organizačné zabezpečenie a vyhodnotenie eventu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1