Počet záznamov: 1  

Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie

  1. Názov Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie
    Súbežný názovChildren as the target group of marketing communication
    Autorské údajeDagmar Klepochová, Zuzana Francová, Miroslava Loydlová
    Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 139-145. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing * nástroje marketingové * reklama * správanie spotrebiteľa * deti * rodina * nákup * prieskum informačný
    AnotáciaVplyv detí na nákupné rozhodovanie rodiny. Faktory, ktoré ovplyvnili formovanie marketingu zameraného na deti. Spotrebiteľské správanie detí. Marketingová komunikácia a deti. Marketingový prieskum zameraný na vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí a ich rodičov. Výsledky prieskumu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-016, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.