Počet záznamov: 1
Marketingový význam body image
Názov Marketingový význam body image Autorské údaje Dáša Zaujecová, Štefan Eisele Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Eisele Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 170-175. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * imidž * manažéri * komunikácia * vzťahy medziľudské * vedenie ľudí * riadenie * zamestnanci * zákazníci Anotácia Šesť dôvodov, prečo je imidž dôležitý. Osobný imidž manažéra. Manažér a medziľudské vzťahy vo firme. Typy manžérov a ich zameranie pri práci. Zásady marketingového významu body image. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-018, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1