Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie a komunikácia

  1. Názov Nákupné správanie a komunikácia
    Súbežný názovConsumer buying behaviour and communication
    Autorské údajeKornélia Richterová
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 190-196. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
    PoznámkyVEGA 1/0652/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie * internet * komunikácia * komunikácia elektronická * obchod elektronický * prieskum spotrebiteľský * prieskum informačný
    AnotáciaTeoretické a metodické východiská nákupného správania spotrebiteľa. Prieskum procesu rozhodovania pri nákupe uskutočnený v rámci výučby Spotrebiteľské správanie na Katedre marketingu Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Informačné podnety pred nákupom. Komunikácia pri nákupe. Podpora nakupovania na internete.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01214-021, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.