Počet záznamov: 1  

Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy

  1. Názov Úloha marketingových pracovníkov neziskovej organizácie v čase hospodárskej krízy
    Preklad názvuThe role of non-profit marketing professionals in times of economic crisis
    Autorské údajeKatarína Dražová
    Autor Dražová Katarína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. S. 92-100. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8
    Vydavateľské údajeSch., tab.
    PoznámkyRes. slov., angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá organizácie neziskové * komunikácia marketingová * stratégia marketingová * marketing * kríza hospodárska
    AnotáciaMarketingové oddelenie v neziskových organizáciách. Externý a interný marketing. Prezentovanie pracovnej činnosti marketingového manažéra v neziskovej organizácii v čase krízy. Návrh na implikovanie netradičných prvkov do marketingovej komunikácie pri čo najnižších nákladoch. Význam marketingovej komunikácie.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01215-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1