Počet záznamov: 1  

Outsourcing ako súčasť medzinárodnej marketingovej stratégie firiem

  1. Názov Outsourcing ako súčasť medzinárodnej marketingovej stratégie firiem : diplomová práca
    Autorské údajeMartin Šmahovský, škol. Otília Zorkóciová
    Autor Šmahovský Martin
    Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 94 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846615

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce689.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.