Počet záznamov: 1
Outsourcing ako súčasť medzinárodnej marketingovej stratégie firiem
Názov Outsourcing ako súčasť medzinárodnej marketingovej stratégie firiem : diplomová práca Autorské údaje Martin Šmahovský, škol. Otília Zorkóciová Autor Šmahovský Martin Ďalší autori Zorkóciová Otília (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra medzinárodného obchodu Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 94 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 846615
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 689.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1