- Politický marketing a technologie
Počet záznamov: 1  

Politický marketing a technologie

  1. Názov Politický marketing a technologie
    Autorské údajeBohumír Štědroň, Jakub Štědroň
    Autor Štědroň Bohumír
    Spoluautori Štědroň Jakub
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 226-235. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * rozhlas * televízia * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * prezidenti * voľby * USA
    AnotáciaCharakteristika politického marketingu. Využívanie Business intelligence (BI) v politickom marketingu. Vývoj technológií v politickom marketingu. Rozhlas a televízia ako nástroje politického marketingu. Sociálne siete v politickom marketingu. Sociálne siete a volebná kampaň amerického prezidenta B. Obamu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    NázovPreklad názvu
    Measuring competitiveness using multi-criteria evaluation
    Autorské údaje
    Juraj Šebo, Miriam Šebová
    AutorSpoluautoriZdrojový dokument
    Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2010), s. 33-40. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728
    Druh dokumentu
    rozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentu
    slovenčina
    Krajina vydania
    Česká republika
    Systematika
    519.8 - Operačný výskum
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.