Počet záznamov: 1  

Politický marketing a technologie

  1. Názov Politický marketing a technologie
    Autorské údajeBohumír Štědroň, Jakub Štědroň
    Autor Štědroň Bohumír Vysoká škola ekonomická v Prahe, CZ
    Spoluautori Štědroň Jakub
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 226-235. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8
    PoznámkyRes. angl., čes. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * rozhlas * televízia * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * prezidenti * voľby * USA
    AnotáciaCharakteristika politického marketingu. Využívanie Business intelligence (BI) v politickom marketingu. Vývoj technológií v politickom marketingu. Rozhlas a televízia ako nástroje politického marketingu. Sociálne siete v politickom marketingu. Sociálne siete a volebná kampaň amerického prezidenta B. Obamu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

    Do košíka