Počet záznamov: 1
Politický marketing a technologie
Názov Politický marketing a technologie Autorské údaje Bohumír Štědroň, Jakub Štědroň Autor Štědroň Bohumír Vysoká škola ekonomická v Prahe, CZ Spoluautori Štědroň Jakub Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 226-235. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Poznámky Res. angl., čes. Bibliogr. odkazy Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * rozhlas * televízia * technológie informačné * technológie komunikačné * internet * prezidenti * voľby * USA Anotácia Charakteristika politického marketingu. Využívanie Business intelligence (BI) v politickom marketingu. Vývoj technológií v politickom marketingu. Rozhlas a televízia ako nástroje politického marketingu. Sociálne siete v politickom marketingu. Sociálne siete a volebná kampaň amerického prezidenta B. Obamu. Báza dát ČLÁNKY
článok