Počet záznamov: 1
Agresívne marketingové praktiky a kampane
Názov Agresívne marketingové praktiky a kampane Preklad názvu Aggressive marketing practices and campaigns Autorské údaje Dáša Zaujecová Autor Zaujecová Dáša EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Quo vadis massmedia, quo vadis marketing : zborník z konferencie doktorandov : 11. marca 2010 v Trnave. S. 573-579. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-183-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá reklama * kampane reklamné * agresia * marketing * komunikácia marketingová * kódexy etické * ochrana spotrebiteľa Anotácia Prudký rozvoj internetu a telekomunikačných technológií prináša pre firmy nové možnosti ako osloviť svojich potenciálnych zákazníkov. Právny rámec ochrany spotrebiteľa. Harmonizácia ochrany spotrebiteľa na vnútornom trhu Európskej únie. Čierna listina nekalých obchodných praktík. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01215-003, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1