Počet záznamov: 1  

Aplikácia experimentov v marketingu

  1. Názov Aplikácia experimentov v marketingu
    Autorské údajeTomáš Bačo, Jozef Gajdoš
    Autor Bačo Tomáš EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Spoluautori Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 37-51 [1,68 AH]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4
    Vydavateľské údajeVzorce
    PoznámkyVEGA 1/0493/08. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z kníh
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * experimenty * výskum marketingový * modely * metóda ABC
    AnotáciaProblematika využitia experimentov v oblasti marketingu. Všeobecný význam, klasifikácia a základné zásady a výhody ich uskutočňovania.
    Kategória EPCKapitoly vo vedeckých monografiách vydané v domácich vydavateľstvách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00371-006, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka