Počet záznamov: 1  

[Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]

  1. Názov [Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu]
    Autorské údajeElena Kašťáková
    Autor Kašťáková Elena EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 39, č. 2 (2010), s. 296-297. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X
    Recenz.dok. Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu / Simona Škorvagová, Otília Zorkóciová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing medzinárodný * recenzie * obchod medzinárodný * internacionalizácia
    AnotáciaRecenzia na publikáciu Perspektívy vývoja medzinárodného marketingu. Kniha je rozčlenená na päť samostatných kapitol a rieši zmeny v medzinárodnom podnikateľskom prostredí.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01255-011, originál dokumentu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-4

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF566.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.