Počet záznamov: 1
Ťažiskové problémy marketingu malej firmy
Názov Ťažiskové problémy marketingu malej firmy Súbežný názov Pillar topics of small business marketing Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 56-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá marketing * podnik malý * podnikanie * podnikatelia * stratégia podnikateľská * plán podnikateľský * riziko podnikateľské * marketing mix * inovácia * vzdelávanie * konkurencia Anotácia Podstata a význam marketingu v malej firme. Začlenenie a organizácia marketingových činností. Marketingová stratégia a marketingový plán. Marketingová komunikácia a obchodná činnosť malých podnikov. Vzdelávanie a rozvoj malých podnikateľov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01450-006, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 323.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1