Počet záznamov: 1
Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Názov Výsledky výskumu diagnostikovania hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku Súbežný názov The Research outputs of the value relations and the market activities diagnosing in the enterprise Autorské údaje Štefan Majtán Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 124-130. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Poznámky VEGA 1/4579/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá marketing manažment * komunikácia marketingová * riadenie podnikové * stratégia marketingová * diagnostika podniková * procesy podnikové * benchmarking * outsourcing * zodpovednosť spoločenská * výskum Anotácia Skúmané okruhy a sumarizácia výsledkov riešenia výskumného projektu podnikovohospodárskej katedry Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave. Diagnostikovanie spoločensky zodpovedného správania sa firiem v oblasti marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01450-010, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 289.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1