Počet záznamov: 1  

Globalizácia trhu a jej vplyv na konkurenčné postavenie firmy

  1. Názov Globalizácia trhu a jej vplyv na konkurenčné postavenie firmy
    Súbežný názovGlobalisation of the market and its impact on the competitive position of the company
    Autorské údajeJozef Piták
    Autor Piták Jozef EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Aktuálne pohľady na konkurencieschopnosť a podnikanie : [zborník vedeckých prác]. S. 170-174. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3079-8
    PoznámkyRegistrovaný: Web of Science
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Heslá Európska únia * Slovensko * globalizácia * politika obchodná * trh medzinárodný * vývoj hospodársky * krajiny vyspelé * krajiny rozvojové * konkurencieschopnosť * konkurencia trhová
    AnotáciaGlobalizácia ako súčasť ekonomického diania. Slovensko v procese globalizácie a konkurencieschopnosti firiem. Najdôležitejšie obmedzenia konkurencie a globalizácie v Európe podľa S, Karlssona. Expandovanie európskych firiem a podpora Európskej únie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Registrované vWOS
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01450-013, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Archív publikačnej činnosti291.6 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.