Počet záznamov: 1  

Stratégie firiem na globálnych trhoch

  1. Názov Stratégie firiem na globálnych trhoch
    Súbežný názovThe Strategies of firms on the global markets
    Autorské údajeVítězslav Balhar
    Autor Balhar Vítězslav Jr. EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 27-32. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá firmy * podnikanie medzinárodné * riadenie strategické * trh medzinárodný * aliancie strategické * franšíza * licencie * kooperácia * investície priame zahraničné
    AnotáciaNové príležitosti na globálnych trhoch. Stratégie firiem na medzinárodných trhoch. Stratégie vstupu firiem na globálne trhy. Poskytovanie licencií, franšízing, uzatvorenie zmluvy o výskume a vývoji, priame investovanie, zmluvy joint venture, vznik aliancií, offsetové programy.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-002, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.