Počet záznamov: 1  

Globalizácia v marketingu

  1. Názov Globalizácia v marketingu
    Súbežný názovGlobalization in marketing
    Autorské údajeNikoleta Benciová
    Autor Benciová Nikoleta EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 45-49. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing globálny * marketing manažment * trh zahraničný * trh medzinárodný * spoločnosti nadnárodné * produkty * komunikácia marketingová
    AnotáciaCharakteristika globálneho marketingu. Produktové a promotion stratégie globálneho marketingu. Pojmy product adaptation a product invention.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-003, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.