Počet záznamov: 1  

Od cenových vojen k vojnám imidža

  1. Názov Od cenových vojen k vojnám imidža
    Súbežný názovFrom price wars to image wars
    Autorské údajeIvan Bzdúšek
    Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 72-77. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá imidž * ceny * produkty * zákazníci * komunikácia * firmy * maloobchod
    AnotáciaUdržanie sa v konkurenčnom prostredí a ovplyvňovanie vonkajších vnemov zákazníka. Charakteristika imidža. Faktory ovplyňujúce imidž. Imidž maloobchodného podniku. Meranie imidža.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.