Počet záznamov: 1  

Distribučné metódy v praxi slovenských podnikov

  1. Názov Distribučné metódy v praxi slovenských podnikov
    Súbežný názovDistribution methods in practice of Slovak companies
    Autorské údajeMiloš Gabriš
    Autor Gabriš Miloš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 184-188. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Vydavateľské údajeGrafy, tab.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá distribúcia * dodávatelia * odberatelia * spotrebitelia * efektívnosť * outsourcing * riadenie reťazcov dodávateľských * označovanie tovarov * prieskum informačný
    AnotáciaVýsledky prieskumu, ktorý bol zameraný na podnikateľskú sféru a jeho cieľom bolo zistiť stav v oblasti využívania distribučných metód v praxi. Využívanie jednotlivých metód na zvýšenie efektívnosti distribúcie. Prostriedky využívané na identifikáciu a sledovanie pohybu tovaru na ceste k spotrebiteľovi. Úrovne označovania tovaru pri sledovaní jeho pohybu. Zhodnotenie prínosu metód na zvýšenie efektívnosti distribúcie. Spokojnosť spolupráce s partnermi v oblasti distribúcie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-014, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1