Počet záznamov: 1  

Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov

  1. Názov Konkurenčné stratégie malých a stredných podnikov
    Súbežný názovCompetitive strategies for small and medium sized businesses
    Autorské údajeIvana Luliaková
    Autor Luliaková Ivana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 405-409. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá konkurencia * konkurencieschopnosť * boj konkurenčný * riadenie strategické * trh * podnik malý * podnik stredný
    AnotáciaMalé a stredné podniky najčastejšie využívajú konkurenčnú stratégiu vyhľadávania trhových štrbín. Pokiaľ sa malý alebo stredný podnik rozhodne vystupovať v úlohe vyzývateľa na trhu, mal by zvoliť formu bočného alebo partizánskeho útoku. Vhodnou konkurenčnou stratégiou pre MSP sa javí aj stratégia nasledovania, avšak iba v prípade ak produkty, ktoré plánuje MSP imitovať, nie sú chránené patentom.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-025, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.