Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov
Názov Marketingová komunikácia mliečnych výrobkov Súbežný názov Milk products promotion Autorské údaje Jana Gondárová, Martina Jelšíková Autor Gondárová Jana EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Spoluautori Jelšíková Martina EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 195-199. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá mlieko * výrobky * marketing * komunikácia marketingová Anotácia Za posledné roky sa situácia so spotrebou mlieka, mliečnych výrobkov a syrov na našom trhu zhoršuje. Príčinu možno nájsť aj v nedostatočnej marketingovej komunikácií. V súčasnosti bol preto Európskou komisiou schválený program „Objav mlieko“. Jeho cieľom je zvýšiť povedomie u spotrebiteľov o potrebe konzumácie mlieka a mliečnych produktov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-053, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1