Počet záznamov: 1  

Nákupné správanie: aspekt hodnotového reťazca spotrebiteľa

  1. Názov Nákupné správanie: aspekt hodnotového reťazca spotrebiteľa
    Súbežný názovConsumer buying behaviour: means-end chain perspective
    Autorské údajeKornélia Richterová, Helena Labská
    Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 533-540. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Vydavateľské údajeSch., obr.
    PoznámkyVEGA 1/0652/10. - Res. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spotrebitelia * správanie spotrebiteľa * produkty * hodnota * nákup * vzdelávanie vysokoškolské * študenti
    AnotáciaTeoretické a metodické východiská skúmania nákupného správania spotrebiteľa. Poznatky z hodnotových reťazcov študentov Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave v rokoch 2008 – 2010. Hodnotové reťazce pri nákupe odevov, obuvi a koženej galantérie.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-031, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1