Počet záznamov: 1
Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu
Názov Udržateľný marketing ako nový prístup k marketingovému riadeniu Súbežný názov Sustainable marketing as a new approach to marketing management Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 657-661. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * marketing environmentálny * rozvoj trvalo udržateľný * trh * konkurencieschopnosť * ekológia Anotácia Trhová orientácia, udržateľný marketing a makromarketing. Porovnanie trhovej orientácie, udržateľného marketingu a makromarketingu. Špecifiká a prínosy implementácie princípov udržateľného marketingu. Matica na určenie pozície firmy v rámci udržateľného marketingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-034, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1