Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť firmy - významný konkurenčný nástroj
    Súbežný názovCorporate social responsibility - significant competitive tool
    Autorské údajeDana Vokounová, Marína Korčoková
    Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Spoluautori Korčoková Marína EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 671-676. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    Vydavateľské údajeObr.
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.107 - Spolurozhodovanie. Vnútropodniková demokracia
    Heslá zodpovednosť spoločenská * firmy * konkurencia * výhody konkurenčné * podnikanie zodpovedné * etika * dary * nástroje marketingové
    AnotáciaSpoločenská zodpovednosť firmy ako marketingový nástroj predstavuje zdroj konkurenčnej výhody. Charakteristika súčasného stavu spoločenskej zodpovednosti firiem. Analýza spoločenskej zodpovednosti firiem ako silného marketingového nástroja.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-036, originál dokumentu

    článok

    článok