Počet záznamov: 1  

Demarketing a jeho aplikácia v cestovnom ruchu

  1. Názov Demarketing a jeho aplikácia v cestovnom ruchu
    Súbežný názovDemarketing and its application to tourism
    Autorské údajeKristína Tobolářová
    Autor Tobolářová Kristína EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 620-624. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    Heslá politika ruchu cestovného * ruch cestovný * sprievodcovia * turistika * kancelárie turistické informačné * dopyt * ponuka * nástroje marketingové
    AnotáciaVymedzenie pojmu demarketing. Riziká uplatňovania demarketingu v cestovnom ruchu. Nástroje demarketingu v cestovnom ruchu a praktické príklady ich aplikácie vo svete i na Slovensku.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-108, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka