Počet záznamov: 1  

Konkurenčná výhoda pôsobiaca na trhu produktov

  1. Názov Konkurenčná výhoda pôsobiaca na trhu produktov
    Súbežný názovCompetitive advantages active in the product market
    Autorské údajeJozef Mlákay
    Autor Mlákay Jozef EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF
    Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 458-461. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3
    PoznámkyRes. angl., slov. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá výhody konkurenčné * konkurencieschopnosť * konkurencia trhová * globalizácia
    AnotáciaGlobalizácia trhu, diverzifikácia výroby a vzrastajúca kúpna sila obyvateľstva sú jedny zo základných ekonomických atribútov súčasnosti. Nová situácia so sebou prináša i nový pohľad na konkurenčné vzťahy. Konkurenčnými trendmi dnes sú: inovácie, modernizácie, vzdelanosť a kvalifikácia, rýchlosť, flexibilita a kreativita. Dnes už nejde o to vyrovnať sa konkurencii vo výrobe porovnateľným výrobkom, ale byť zvláštny, originálny, iný ako všetci ostatní, mať strategickú víziu. Vznik a udržanie konkurenčnej výhody na trhu produktov.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01434-068, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka