Počet záznamov: 1  

Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu

  1. Názov Aplikácia plánovaného experimentu pri optimalizácii použitia nástrojov marketingového mixu
    Autorské údajeLenka Pčolinská
    Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdrojový dokument Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente : zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej. S. 82-90. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2876-4
    Vydavateľské údajeObr., tab., vzorce
    PoznámkyVEGA 1/0493/08. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * nástroje marketingové * mix komunikačný * propagácia * tovar spotrebný * hypermarkety * zákazníci * centrá nákupné * experimenty
    AnotáciaVplyv vybraných faktorov marketingového mixu na spotrebiteľské rozhodovanie. Popis metódy DOE, ktorá umožňuje skúmať vplyv viacerých nezávislých premenných faktorov. Skúmaný problém a aplikácia experimentu.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00371-003, originál dokumentu

    článok

    článok

    Do košíka