Počet záznamov: 1  

Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov

  1. Názov Posilnenie postavenia a konkurencieschopnosti malých podnikov prostredníctvom špecifických marketingových nástrojov
    Autorské údajeDenisa Gajdová
    Autor Gajdová Denisa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Zmeny podnikateľských štruktúr a ich vplyv na výsledky malých a stredných podnikov, osobitne družstiev : [zborník vedeckých prác]. S. 37-45. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3086-6
    Vydavateľské údajeGrafy, tab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.137 - Konkurencia
    Heslá podnik malý * podnik stredný * konkurencieschopnosť * kooperácia * technológie informačné * nástroje marketingové
    AnotáciaVývoj počtu živností na Slovensku. V slovenskej ekonomike je podiel malých firiem porovnateľný s ostatnými krajinami. Malý podnik by sa mal v snahe o posilnenie postavenia na trhu zamerať predovšetkým na zefektívnenie vlastnej produktivity, distribučnej politiky a efektívne využitie informačných technológií.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01369-006, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1