Počet záznamov: 1
Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu
Názov Trochu psychológie dopomôže marketingu k úspechu Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 10 (2010), s. 38-39. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * stratégia obchodná * riadenie vzťahov so zákazníkmi * starostlivosť o zákazníkov * reklama * mix komunikačný * trh reklamný * psychológia predaja Anotácia Vnímanie marketingových materiálov a reklamných pútačov ľuďmi. Zameriavanie sa na špecifické cieľové skupiny. Snaha o dosiahnutie priamej interakcie. Inšpirácie pre rozhodovanie a sila odporúčania. Ciele reklamy a marketingové ciele. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12
článok
Počet záznamov: 1