Počet záznamov: 1  

Návrhy na posilnenie imidžu značky Škoda v čase hospodárskej krízy

  1. Názov Návrhy na posilnenie imidžu značky Škoda v čase hospodárskej krízy : diplomová práca
    Autorské údajePetra Frisová, škol. Zuzana Lukačovičová
    Autor Frisová Petra
    Ďalší autori Lukačovičová Zuzana (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 70 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846198

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce869 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.