Počet záznamov: 1  

Tajomstvá majstrov priameho marketingu

  1. Názov Tajomstvá majstrov priameho marketingu : čo musíme vedieť a ovládať, ak chceme robiť efektívny direct marketing
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Goodwill : mesačník o ekonomike, biznise a spoločnosti. Roč. 2, č. Október (2010), s. 72-73. - Bratislava : Goodwill, 2010. ISSN 1337-9798
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing priamy * nástroje marketingové * stratégia obchodná * komunikácia marketingová * starostlivosť o zákazníkov * komunikácia elektronická * internet * propagácia * imidž
    AnotáciaÚspech priameho marketingu spočíva v poznávaní prostredia, zvykov a túžob potenciálnych zákazníkov. Informácie a ponuky direct marketingovej kampane. Kľúčová úloha pútavých titulkov. Internetová komunikácia. Systematická práca podložená dôkazmi a referenciami. Medzinárodné trhy a spolupráca so špecialistami.
    URL ftp://193.87.31.84/0119729/Goodwill oktober-final.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2010: Január-December

    článok

    článok

Počet záznamov: 1