Počet záznamov: 1  

Zvyšovanie spokojnosti návštevníkov cieľového miesta v cestovnom ruchu

  1. Názov Zvyšovanie spokojnosti návštevníkov cieľového miesta v cestovnom ruchu
    Súbežný názovImproving of customers satisfaction in tourism destinations
    Autorské údajeAnna Konečná
    Autor Konečná Anna EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokumentStarostlivosť o zákazníka v cestovnom ruchu : zborník z vedeckej konferencie. S. 115-119. - Banská Bystrica : Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici Ekonomická fakulta, 2002
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    AnotáciaFaktory ovplyvňujúce spokojnosť návštevníka cieľového miesta. Atribúty kvality cieľového miesta.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE02 00172-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.