Počet záznamov: 1  

Interpret ako faktor spotrebiteľského správania v kultúre

  1. Názov Interpret ako faktor spotrebiteľského správania v kultúre : diplomová práca
    Autorské údajeĽuba Svatá, škol. Mária Tajtáková
    Autor Svatá Ľuba
    Ďalší autori Tajtáková Mária (Školiteľ (konzultant)) EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 92 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846300

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.