Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh

  1. Názov Marketingová stratégia uvedenia nového produktu na trh : diplomová práca
    Autorské údajeEva Mácsadiová, škol. Nora Mikušová
    Autor Mácsadiová Eva
    Ďalší autori Mikušová Nora (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846067

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce903.2 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.