Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia podniku

  1. Title Marketingová stratégia podniku : diplomová práca
    Author infoZuzana Moravjáková, škol. Ľubomír Strieška
    Author Moravjáková Zuzana
    Another authors Strieška Ľubomír (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Corporation Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Issue dataBratislava, 2010. - 77 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number846074

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBfrom the EU IP address after logging in

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.