Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia podniku

  1. Názov Marketingová stratégia podniku : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Moravjáková, škol. Ľubomír Strieška
    Autor Moravjáková Zuzana
    Ďalší autori Strieška Ľubomír (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 77 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846074

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.