Počet záznamov: 1  

Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch

  1. Názov Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch
    Autorské údajeRoman Bače
    Autor Bače Roman
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s. 4-11. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878
    PoznámkyPopis urobený: 29.11. 2010. - Názov z titulnej obrazovky. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * marketing * zákazníci * podnik * komunikácia marketingová
    AnotáciaÚzke miesta aplikácie modelu riadenia vzťahov so zákazníkom v podnikoch. Význam pochopenia teoretických aspektov. Dôležitosť prieniku štyroch základných pilierov, ktorými sú ľudia, procesy technológie a dáta, pre úspešné zavedenie novej stratégie. Identifikácia aktuálnych trendov uplatňovania marketingovej komunikácie. identifikácia kritických faktorov ovplyvňujúcich úspešnosť CRM projektov. Návrh všeobecného modelu implmentácie.
    URL http://ke.uniza.sk/application_data/ke/uploads/Data/casopis42008_new.pdf
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1