Počet záznamov: 1  

Ako budovať úspešný firemný blog

  1. Názov Ako budovať úspešný firemný blog
    Autorské údajeJana Škutková
    Autor Škutková Jana
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 11 (2010), s. 46-47. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * manažment produktový * partneri obchodní * stratégia podnikateľská * stratégia obchodná * komunikácia elektronická * technológie komunikačné * distribúcia informácií * systémy počítačové * internet
    AnotáciaBlogovanie ako nástroj na podporu obchodných kontaktov. Rýchle a autentické spojenie s cieľovou skupinou. Efektívny nástroj marketingovej komunikácie. Nové obchodné príležitosti a úspech blogu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.