Počet záznamov: 1  

Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom

  1. Názov Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom
    Autorské údajeIvana Hudáková
    Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 11 (2010), s. 10-11. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažéri * riaditelia * podnikatelia * prostriedky masovokomunikačné * televízia káblová * noviny * periodiká * médiá * trh
    AnotáciaKeith Rupert Murdoch a jeho úspech mediálneho magnáta. Expanzia a mediálne trhy. Oblasť vydávania novín a časopisov. Investovanie do rozvoja satelitnej televízie. Americký a ázijský trh. Konkurencia a protimonopolné úrady.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00359-001, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.