Počet záznamov: 1  

Jak zjišťovat loajalitu?

  1. Názov Jak zjišťovat loajalitu?
    Autorské údajeLenka Šilerová
    Autor Šilerová Lenka
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 6, č. 11 (Listopad 2010), s. 28-30. - Praha : Economia, 2010. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * výskum marketingový
    AnotáciaČo je loajalita. Meranie zákazníckej lojálnosti. Plánovanie výskumu lojálnosti zákazníkov. Otázky spojené s výskumom: čo je cieľom výskumu, ako bude spoločnosť pracovať s výsledkami, aká je nadväznosť na ďalšie informácie, ako bude výskum realizovaný v praxi. Štruktúra výskumného projektu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 8-12 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.