Počet záznamov: 1  

Spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte spoločenskej koncepcie marketingu

  1. Názov Spoločenská zodpovednosť firiem v kontexte spoločenskej koncepcie marketingu : diplomová práca
    Autorské údajeZuzana Harvanová, škol. Jana Nimrichterová
    Autor Harvanová Zuzana
    Ďalší autori Nimrichterová Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu , (Košice, Slovensko)
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 71 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra846420

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce467.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    846420SEKPobočka SEK Košicelen prezenčne

Počet záznamov: 1