Počet záznamov: 1  

Uplatňovanie marketingu v špecifických podmienkach internetového obchodu

  1. Názov Uplatňovanie marketingu v špecifických podmienkach internetového obchodu : diplomová práca
    Autorské údajeTomáš Hudák, škol. Vanda Lieskovská
    Autor Hudák Tomáš
    Ďalší autori Lieskovská Vanda (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 83 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846423

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce990.8 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.