Počet záznamov: 1  

Analýza vybraných marketingových nástrojov používaných konkurenciou pre poľský trh

  1. Názov Analýza vybraných marketingových nástrojov používaných konkurenciou pre poľský trh : diplomová práca
    Autorské údajeMiroslav Krajňák, škol. Ivana Hroncová
    Autor Krajňák Miroslav
    Ďalší autori Hroncová Ivana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 73 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra846483
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny


Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.