Počet záznamov: 1  

Zákaznícká loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on line trzích v ČR

  1. Názov Zákaznícká loajalita v e-marketingovém prostředí na B2C on line trzích v ČR
    Autorské údajeMichal Pilík
    Autor Pilík Michal
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 1 (2010), s. 371-379. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.18 - Obchodná technika
    Heslá obchod elektronický * internet * Česko * podnikanie elektronické * trh spotrebiteľský * správanie spotrebiteľa * marketing mix * lojálnosť zákazníkov
    AnotáciaOtázky lojality a vernosti on-line zákazníkov k svojmu internetovému predajcovi. Zákaznícke prepojenie kvality, bezpečnosti a lojality ako kritické faktory úspechu e-commerce webových stránok, resp. on-line internetivých obchodov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.