Počet záznamov: 1  

Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu

  1. Názov Spolupráca s kľúčovým zákazníkom - prechod od produktovej orientácie k partnerstvu
    Autorské údajeEva Poliačiková
    Autor Poliačiková Eva
    Zdrojový dokument Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. Č. 1 (2010), s. 380-387. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2010. ISSN 1212-415X
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * riadenie vzťahov s dodávateľmi * manažment produktový * stratégia marketingová
    AnotáciaVýznam úlohy vzájomne výhodných partnerských vzťahov medzi dodávateľom a odberateľom. Prechod od produktovej orientácie k partnerstvu. Key account management (KAM) a jeho budúcnosť.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-2

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.