Počet záznamov: 1
Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy)
Názov Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy) Súbežný názov Cross-selling as an effective tool for consolidation of relationship customer - insurance (also during economic crisis) Autorské údaje Erika Pastoráková, Terézia Dzugasová Autor Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Spoluautori Dzugasová Terézia EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH Zdrojový dokument Dopady a dôsledky finančnej krízy na sektor poisťovníctva : recenzovaný zborník prác z medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. november 2010 Bratislava. [S. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2985-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá poistenie * poisťovne * poisťovníctvo * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * predaj * produkty Anotácia Cross-selling uplatňovaný v poisťovniach. Modifikácie cross-sellingu. Analýza efektov z využívania cross-sellingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi poisťovne - customer relationship management. Dopad CRM v poisťovni. Výhody a nevýhody cross-sellingu uplatňovaného v poisťovniach. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00101-011, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1