Počet záznamov: 1  

Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy)

  1. Názov Cross-selling ako efektívny nástroj upevnenia vzťahu zákazník - poisťovňa (aj v čase hospodárskej krízy)
    Súbežný názovCross-selling as an effective tool for consolidation of relationship customer - insurance (also during economic crisis)
    Autorské údajeErika Pastoráková, Terézia Dzugasová
    Autor Pastoráková Erika EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Spoluautori Dzugasová Terézia EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Zdrojový dokument Dopady a dôsledky finančnej krízy na sektor poisťovníctva : recenzovaný zborník prác z medzinárodnej vedeckej konferencie : 11. november 2010 Bratislava. [S. 1-8]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2985-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 368 - Poisťovníctvo
    Heslá poistenie * poisťovne * poisťovníctvo * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * predaj * produkty
    AnotáciaCross-selling uplatňovaný v poisťovniach. Modifikácie cross-sellingu. Analýza efektov z využívania cross-sellingu. Riadenie vzťahov so zákazníkmi poisťovne - customer relationship management. Dopad CRM v poisťovni. Výhody a nevýhody cross-sellingu uplatňovaného v poisťovniach.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00101-011, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.