Počet záznamov: 1  

Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management

  1. Názov Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management : dizertačná práca
    Autorské údajeMichael Mandat, škol. Eleonora Fendeková
    Autor Mandat Michael
    Ďalší autori Fendeková Eleonora (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 157 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Heslá značky výrobkov * značky výrobné * manažment
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra846721
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    846721SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.