Počet záznamov: 1
Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management
Názov Development of a systematic brand management : model for value oriented brand management : dizertačná práca Autorské údaje Michael Mandat, škol. Eleonora Fendeková Autor Mandat Michael Ďalší autori Fendeková Eleonora (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 157 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá značky výrobkov * značky výrobné * manažment Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 846721 Dostupnosť Autor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 846721 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1