Počet záznamov: 1  

Relationship marketing - cesta k budovaniu spokojnosti a lojality klienta

  1. Názov Relationship marketing - cesta k budovaniu spokojnosti a lojality klienta : dizertačná práca
    Autorské údajeMartin Mravec, škol. Viera Čihovská
    Autor Mravec Martin
    Ďalší autori Čihovská Viera (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 248 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * spokojnosť zákazníkov * lojálnosť zákazníkov
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra846741

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    846741SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.