Počet záznamov: 1  

Využívanie vízie, misie , tvrdých a mäkkých faktorov pri riadení podnikov

  1. Názov Využívanie vízie, misie , tvrdých a mäkkých faktorov pri riadení podnikov
    Autorské údajeMichal Hudec
    Autor Hudec Michal EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokument MASH : zborník z medzinárodnej vedeckej doktorandskej konferencie dňa 29. 6. 2010 : manažment, marketing, sociálna sféra, hospodárstvo. S. 1- 6. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISBN 978-80-225-3003-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Heslá manažment komunikačný * riadenie podnikové * kultúra podniková * manažéri * lídri * spoločnosti * podnik * vízie * ciele podnikové * Slovensko * prieskum podnikateľský
    AnotáciaSprávne formulovaná vízia a misia. Dosahovanie podnikových cieľov v dlhodobom rámci. Uplatňovanie tvrdých a mäkkých faktorov v slovenských podnikoch zaoberajúcich sa víziou a misiou.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01452-008, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.