Počet záznamov: 1
Využívanie vízie, misie , tvrdých a mäkkých faktorov pri riadení podnikov
Názov Využívanie vízie, misie , tvrdých a mäkkých faktorov pri riadení podnikov Autorské údaje Michal Hudec Autor Hudec Michal EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument MASH : zborník z medzinárodnej vedeckej doktorandskej konferencie dňa 29. 6. 2010 : manažment, marketing, sociálna sféra, hospodárstvo. S. 1- 6. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISBN 978-80-225-3003-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment komunikačný * riadenie podnikové * kultúra podniková * manažéri * lídri * spoločnosti * podnik * vízie * ciele podnikové * Slovensko * prieskum podnikateľský Anotácia Správne formulovaná vízia a misia. Dosahovanie podnikových cieľov v dlhodobom rámci. Uplatňovanie tvrdých a mäkkých faktorov v slovenských podnikoch zaoberajúcich sa víziou a misiou. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01452-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1