Počet záznamov: 1  

Nation branding - budovanie značky Slovensko

  1. Názov Nation branding - budovanie značky Slovensko
    Autorské údajeAndrea Bačová
    Autor Bačová Andrea
    Zdrojový dokument MASH : zborník z medzinárodnej vedeckej doktorandskej konferencie dňa 29. 6. 2010 : manažment, marketing, sociálna sféra, hospodárstvo. S. 1-8. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISBN 978-80-225-3003-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 9 - Geografia. Zemepis. Biografia. Dejiny
    Heslá Slovensko * história * dejiny * kultúra * jazyk štátny * obyvateľstvo * národ * občania * systémy politické * systémy sociálne * infraštruktúra * imidž
    AnotáciaZákladná charakteristika pojmov Nation branding, či Competetive identity. Aktuálna situácia na Slovensku, nové poznatky a trendy v tejto oblasti. Kvalitný branding krajiny môže prispieť k budovaniu národného sebauvedomenia, hrdosti, k zvýšeniu dôveryhodnosti krajiny v očiach investorov, či k zvýšeniu medzinárodného politického vplyvu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.