Počet záznamov: 1
Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy
Názov Vedecké aspekty tvorby modernej reklamy Autorské údaje Juraj Chebeň Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Labská Helena (Recenzent) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Štarchoň Peter (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Obchodná fakulta Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2010. - 298 s. [15,233 AH] ISBN 978-80-225-3028-6 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * médiá * modely * stratégia marketingová * kreativita * produkty * komunikácia * komunikácia marketingová Kategória EPC Odborné monografie vydané v domácich vydavateľstvách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Počet ex. 8, z toho voľných 4, prezenčne 4 Signatúra 846805, 846806, 847067-847071, 847075 Archív EPC E11 00166-001, kópia titul. strany
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 846805 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 846806 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 847067 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne 847068 SEK Sklad knižničného fondu voľný 847069 SEK Sklad knižničného fondu voľný 847070 SEK Sklad knižničného fondu voľný 847071 SEK Sklad knižničného fondu voľný 847075 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne
Počet záznamov: 1